US/EST: 28 May 2020 20:10

VIP Shoutbox archive

This page does not automatically refresh


CPU_Staker
lol 5 years ago
John2Times
no 5 years ago
CPU_Staker
u about john 5 years ago
brooker10
all good gl to you aswell 5 years ago
hannyug
gl1 5 years ago
hannyug
yeah, sorry, i keep info tabs on only at all tables 5 years ago
brooker10
tried saying hi on 1 of your tables but think you got chat off ..jumped in 1 of your cap tourneys 5 years ago
hannyug
ok, well, good to see u ok now 5 years ago
brooker10
im ok thanks ..been a rough 2014 5 years ago
hannyug
yw brooker, u ok? 5 years ago
brooker10
nice to be back ,thx for smaller shares hanny 5 years ago
hannyug
yes, last 2 from deep, then balance up and next round 5 years ago
hannyug
30sent, gl 5 years ago
pislb1979
my event [link] 5 years ago
kgoule
30 sent hannu ty very much 5 years ago
markvolendam
waiting for deep? 5 years ago
markvolendam
wp cindy 5 years ago
hannyug
reserve very last sabby smaller share for superman? 5 years ago
hannyug
shall i jinx it? 5 years ago
John2Times
3 x sats parlayed [link] 5 years ago
kgoule
small combo [link] 5 years ago
CindyK.66
thx 5 years ago
CindyK.66
Grin real funny 5 years ago
hannyug
weeeee, awesome work cindy Smile 5 years ago
apocaylpse
got it Smile ty 5 years ago
CPU_Staker
shipped 5 years ago
CPU_Staker
Thumbsup shippiong now gl 5 years ago
apocaylpse
ok CPU 5 years ago
CPU_Staker
apu i have cmu$ will u take cmu for 1 share 5 years ago
CindyK.66
now 5 years ago
CindyK.66
yep thx 5 years ago
CindyK.66
funny 5 years ago
hannyug
good job, gl next 5 years ago
hannyug
gl 5 years ago
CindyK.66
ok then i start now 5 years ago
hannyug
sure, go ahead cindy 5 years ago
CindyK.66
Mark, hanny, can u rail me for the Spins ? 5 years ago
iBowDeN
Sunday Combo [link] 5 years ago
apocaylpse
[link] 3 left 5 years ago
kgoule
have to leave brb if someone can helps just pm ty 5 years ago
kgoule
can i send to someone 40cmu for 40stars$ ty 5 years ago
markvolendam
could happen daniel 5 years ago
koelle
... 5 years ago
RlseTheKraken
PS main paige click on Spin n Gos 5 years ago
koelle
Pokerstars.fr micro series Roll ... [link] 5 years ago
koelle
how do u know that rise? 5 years ago
RlseTheKraken
dang 6K one just went off 5 years ago
RlseTheKraken
grrr no 108K GL 5 years ago
koelle
ok start now 5 years ago
apocaylpse
[link] 5 left only hot cakes 5 years ago
markvolendam
start up daniel 5 years ago
RlseTheKraken
i will 5 years ago
koelle
need 2... one more? 5 years ago
markvolendam
daniel i will rail 5 years ago
DaMatrix
SundayMillion [link] Sunday at FTP [link] FTOPS #20 [link] 5 years ago
koelle
someone up to rail my 2 ? 5 years ago
kgoule
Hanny can i sent you my 40 cmu ? 5 years ago
kgoule
hey all 5 years ago
markvolendam
hollywood? 5 years ago
hannyug
where is frankjy these days,,, 5 years ago
smirkin
knew u were camp 5 years ago
hannyug
relax dont do it, when you wanna cummmmm, oh yeah,,, 5 years ago
hannyug
relax, dont do it, when you wanna come just do it,,, 5 years ago
markvolendam
watch 5 years ago
markvolendam
tomahawk whats out with the word relax because RISE is about to give chatbannes for that word 5 years ago
markvolendam
i need some good 2 5 years ago
hannyug
can i be good too? 5 years ago
teppowinnipeg
frank is degen Tongue 5 years ago
aafrancis
if you are good ....i'm good too Smile 5 years ago
RlseTheKraken
you can PM him if ya want out? im good with my share in it 5 years ago
aafrancis
ok ...but 15 day's open .... 5 years ago
tomahawk3333
relax aafrancis patto is good boy 5 years ago
teppowinnipeg
shh shab i try to rail my camels 5 years ago
markvolendam
coach his butt to sit out 5 years ago
aafrancis
with 15 day's since the first sell...slhoud be canceled no ? 5 years ago
aafrancis
[link] 5 years ago
aafrancis
i think this event 5 years ago
aafrancis
RLSE ??? 5 years ago
Schabernack mod
Suspicious you can coach my butt teppo 5 years ago
markvolendam
weeeee 5 years ago
markvolendam
no np with autocorrect hans 5 years ago
markvolendam
hans 5 years ago
hannyug
hans is fine, np 5 years ago
markvolendam
hans 5 years ago
markvolendam
no problem with autocorrect 5 years ago
Schabernack mod
Grin 5 years ago
markvolendam
i like hans 5 years ago
hannyug
np mrs mandela 5 years ago
markvolendam
hans 5 years ago
teppowinnipeg
i mean hanny Rolleyes 5 years ago
teppowinnipeg
cheers hans 5 years ago
hannyug
np mark 5 years ago
markvolendam
thanks hanny 5 years ago
eulbraco
ty Grin 5 years ago
apocaylpse
click faster no superman this time 5 years ago
apocaylpse
click click 5 years ago
hannyug
sabby smaller shares (max 20 per person) [link] 5 years ago
hannyug
well done french postie Thumbsup 5 years ago
teppowinnipeg
need schab holdem coaching before it when u have time?? Twisted 5 years ago
RlseTheKraken
Millions of years of evolution to get out of Trees and schaber wants to go back up one Rolleyes 5 years ago